Načini promocije u seoskom turizmu
Foto:Pixabay
U te svrhe koristi se veliki broj različitih promocionih instrumenata, materijala i komunikacionih aktivnosti.
Sajmovi. Učestvovanje na sajmovima pruža mogućnost susreta između kupaca i prodavaca i prezentovanja ponude destinacije širem auditorijumu.
Oglašavanje. Značajan instrument marketinških komunikacija koji treba koristiti u promociji seoskog turizma. Na početku svake oglasne kampanje potrebno je postaviti ciljeve oglasavanja radi kasnije kontrole postignutih efekata i eventualnih izmena u toku same kampanje. Ciljevi oglašavanja moraju da budu:konkretni, merljivi, izvodljivi, realni, vremenski određeni.
Promotivni oblici i materijali. Predstavljaju štampane materijale koji se koriste u svrhe masovne turističke promocije. U promociji turističke ponude potrebno je koristiti sledeće
promotivne materijale:
1. POSTERI I PAMFLETI
2. TURISTIČKI VODIČ SA MAPOM
3. POSEBNI TURISTIČKI VODIČI
4. MAPA MARŠUTA
Brošure. Predstavljaju štampane materijale o određenim destinacijama/turističkim područjima i
posebnim proizvodima i ponudama.
WEB stranice.Internet pruža velike mogućnosti za turističku propagandu. Web prezentacija koja posebno razrađena treba da sadrži u elektronskom obliku sve brošure i promocione materijale koji su definisani marketing planom. Materijali moraju lako da se nalaze na web stranici i da postoji mogućnost štampanja i skidanja podataka.
Suveniri i lokalni proizvodi. Suveniri u turističkoj industriji predstavljaju dodatne (pomoćne) oblike turističke promocije i utiču na stvaranje identiteta područja.
Izvor: Dipl.ing poljoprivrede za agroekonomije Radovan Ševarlić
Komentari
Ostavi komentar
Слањем коментара се слажете са Правилима коришћења овог сајта.
Повезане вести
U okviru Mere 7 IPARD programa - Diverzifikacija poljoprivrednih gazdinstava i razvoj poslovanja, Uprava za agrarna plaćanja je objavila rang listu zahteva za odobrenje projekata za seoski turizam u drugom IPARD javnom pozivu.
Pandemija koronavirusa dovela je do toga da se odmor na srpskim selima produžio sa dva i po na sedam dana uproseku, dok su pojedini voleli da ostaju i po čitav mesec. Sve je to značajno za razvoj ruralnog turizma naše zemlje.
Mokra Gora je proglašena za najbolje turističko selo na svetu na jučerašnjem zasedanju Generalne skupštine Svetske turističke organizacije Ujedinjenih nacija u Madridu (UNWTO).
Seoski turizam se u Srbiji javlja u masovnijem obliku početkom 2000-tih. Prava popularizacija sela dolazi sa razvojem intenzivne promocije koju je omogućio internet.
Opština Raška, raspisala je Konkurs za dodelu podsticajnih sredstava za razvoj seoskog turizma na teritoriji opštine u 2021. godini.
Uz poziv turistima da posete Vojvodinu i uživaju u njenoj idiličnoj atmosferi, bilo da su u pitanju salaši, čarde, manastiri ili kulturne atrakcije, u protekle dve godine Turistička organizacija Vojvodine posebnu pažnju posvećuje seoskom turizmu, koji je u ekspanziji
Речник Народних Израза за Људске Особине и Карактере
Реч/Појам - Позната је чињеница да ће читалац бити спутан правим читљивим текстом на страници када гледа њен распоред. Поента коришћења чињеница да ће читалац бити спутан правим читљивим.
Речник израза за људске особине и карактере
Пратите наш портал
Временска прогноза
Курсна листа
Анкета