Kampanjom TEŽI RAVNOTEŽI sa ciljem u prevenciji gojaznosti
Foto: Pixabay.com
Privredna komora Srbije i Ministarstvo zdravlja radiće tokom godine na edukaciji zaposlenih u primarnoj zdravstvenoj zaštiti, nastavnika fizičkog i zdravstvenog vaspitanja u osnovnim školama, u cilju jačanja sistemskog pristupa prevenciji gojaznosti.
Podaci pokazuju da je 60 odsto stanovnika Srbije prekomerno uhranjeno, predgojazno i gojazno. Edukativni posteri kampanje nalaze se u zdravstvenima ustanovama i studentskim restoranima u Srbiji.
Kampanja „Teži ravnoteži“ da se pokrenu pozitivne promene u stilu života građana kroz edukaciju o principima uravnotežene i raznovrsne ishrane, kao i o značaju fizičke aktivnosti. Pored viška kilograma, najveći zdravstveni problemi građana su visok pritisak, bolovi u leđima i povišen holesterol. Uzrok ovih zdravstvenih problema je, pre svega, nepravilna ishrana i nedovoljna fizička aktivnost.
Zahvaljujići društveno-odgovornim kompanijama Bambi, Coca-Cola, Dr. Oetker, Jaffa, MARBO Product, Mars i Nestlé, koje su prepoznale važnost prevencije gojaznosti, do sada je u kontakt sa edukativnim sadržajem kampanje došlo više od četiri miliona građana Srbije.
– Na samom početku kampanje edukovali smo više od 50 predstavnika medija na teme od značaja za prevenciju gojaznosti. Do sada je edukovano više od 4.000 potrošača da razumeju nutritivne deklaracije na prehramebnim proizvodima – rekao je Dimitrije Ivanović, rukovodilac Službe za organsku proizvodnju PKS.
Kampanja „Teži ravnoteži“ je prošle godine pokretanjem komunikacije na društvenoj mreži „TikTok“ izašla iz okvira Srbije i došla do više od dva miliona mladih koji prate ovu mrežu i u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Severnoj Makedoniji i Crnoj Gori.
Agroinfo.rs/.agrotv.net
Komentari
Ostavi komentar
Слањем коментара се слажете са Правилима коришћења овог сајта.
Повезане вести
Pravilna primena sredstava za zaštitu bilja predstavvlja vrlo bitan faktor uspešne poljoprivredne proizvodnje. Na žalost, mnogi proizvođači ovu meru ne izvode na pravi način.
Polaganje ispita za sertifikovane tartufare,nedavno je prvi put održano u Sremskoj Mitrovici, a ujedno i u Srbiji, prenosi RTV. Osamdeset i pet kandidata je prošlo obuku i u prostorijama Gradske kuće u gradu na Savi polagalo završni ispit.
Održana edukacija savetodavaca PSSS sa temom: "Seoski turizam u funkciji održivog ruralnog razvoja sa akcentom na proizvode sa dodatom vrednošću i direktnu prodaju"
Речник Народних Израза за Људске Особине и Карактере
Реч/Појам - Позната је чињеница да ће читалац бити спутан правим читљивим текстом на страници када гледа њен распоред. Поента коришћења чињеница да ће читалац бити спутан правим читљивим.
Речник израза за људске особине и карактере
Пратите наш портал
Временска прогноза
Курсна листа
Анкета