Online sajam Belgrade food show nadmašio sva očekivanja

Foto: Pixabay.com

Foto: Pixabay.com

Ovogodišnji i treći po redu međunarodni sajam i konferencija visokokvalitetne hrane Belgrade Food Show iako u online formatu, nadmašio je sva očekivanja.

Tri konferencijska dana obuhvatila su različite teme iz industrije hrane, kako proizvodnje, prodaje, oznaka kvaliteta, tako i novih puteva do tržišta, situacije u ugostiteljstvu, ali i situacije u industriji hrane u Evropi. Konferencijski deo ove godine pratilo je 1.172 gledaoca, koliko na prethodna dva događaja zajedno.

U okviru trodnevne online konferencije obrađeno je 10 veoma bitnih tema, u kojima je učestvovalo 37 panelista i predavača tokom više od 10 sati razgovora. Online panel diskusije, predavanja i intervjui imali su 4.313 pregleda, dok je svaki prijavljeni gledalac ispratio u proseku između 3 i 4 panel diskusije. U skladu sa epidemiološkim merama i trenutnom situacijom u ugostiteljstvu, najposećeniji panel bio je “Industrija hrane i HoReCa sektor: danas i sutra”, koji je uživo pratilo 479 gledalaca.

“I pored trenutne situacije, bili smo odlučni u nameri da organizujemo  ovu manifestaciju  u čast svih proizvođača, da im omogućimo prostor da stvore nove poslovne prilike i steknu nova znanja i iskustva. Da smo u tome uspeli, govori broj gledalaca, proizvođača i poslovnih sastanaka koji su obeležili sajam. To nam govori da je organizacija ovakve vrste događaja u online formatu trenutna realnost”, izjavio je Miloš Pejčinović ispred Asocijacije za promociju srpske hrane.

U okviru online Expo zone svoje poslovanje i proizvode predstavilo je 90 proizvođača iz 5 zemalja, među kojima su Srbija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Severna Makedonija i Slovenija. U okviru B2B zone organizovano je 95 sastanaka, a na ovom polju posebno raduje regionalna saradnja sa projektom USAID „Economic Development, Governance and Enterprise Growth Project“ (EDGE) koji su animirali proizvođače visokokvalitetne hrane iz Severne Makedonije i Bosne i Hercegovine.

Događaj je organizovala Asocijacija za promociju srpske hrane uz podršku Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Republike Srbije i Privredne komore Srbije sa tendencijom da Srbiju uvrsti među lidere u industriji visokokvalitetne hrane u Jugoistočnoj Evropi. Sponzori ovogodišnjeg sajma bili su Smartchain projekat, Fun&Fit, Danubius, Mioni, Yuhor, Sunoko i Mona Plaza.

Izvor:/agrosmart.net

Online sajam Belgrade food show nadmašio sva očekivanja

Komentari

Ostavi komentar

Слањем коментара се слажете са Правилима коришћења овог сајта.


Повезане вести

Poljoprivrednici iz udruženja „Stig“ u Braničevskom okrugu najavili su danas da će u utorak, 17. juna, traktorima protestovati u Požarevcu, blokadom saobraćaja prema auto-putu koji vodi od Beograda ka tom gradu.

Uprava Ministarstva poljoprivrede Srbije za agrarna plaćanja raspisala je javni poziv za podnošenje zahteva za podsticaje za izgradnju i opremanje poljoprivrednih objekata koji će biti otvoren do 11. jula.

Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede saopštilo je danas da je Uprava za agrarna plaćanja raspisala javni poziv za podnošenje zahteva za podsticaje u izgradnju i opremanje poljoprivrednih objekata, koji će biti otvoren do 11. jula ove godine.

Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede otpočelo je izradu nacrta zakona kojim se uvodi sistem provera celog lanca proizvodnje hrane u zemlji, po principu – od njive do trpeze, kao i sistem kontrola hrane iz uvoza.

Poljoprivredna inspekcija nastavlja intenzivne kontrole u cilju zaštite potrošača i pružanja visokog nivoa bezbednosti hrane na tržištu Srbije.

Poljoprivrednik Boro Šuljmanac govorio je o aktuelnoj situaciji u vezi sa cenom tovljenika i stanjem domaće stočarske proizvodnje. Tema je otvorena pitanjem o promenama cena u prethodnim nedeljama.

Речник израза за људске особине и карактере

Временска прогноза

Курсна листа

Анкета