Online sajam Belgrade food show nadmašio sva očekivanja

Foto: Pixabay.com
Ovogodišnji i treći po redu međunarodni sajam i konferencija visokokvalitetne hrane Belgrade Food Show iako u online formatu, nadmašio je sva očekivanja.
Tri konferencijska dana obuhvatila su različite teme iz industrije hrane, kako proizvodnje, prodaje, oznaka kvaliteta, tako i novih puteva do tržišta, situacije u ugostiteljstvu, ali i situacije u industriji hrane u Evropi. Konferencijski deo ove godine pratilo je 1.172 gledaoca, koliko na prethodna dva događaja zajedno.
U okviru trodnevne online konferencije obrađeno je 10 veoma bitnih tema, u kojima je učestvovalo 37 panelista i predavača tokom više od 10 sati razgovora. Online panel diskusije, predavanja i intervjui imali su 4.313 pregleda, dok je svaki prijavljeni gledalac ispratio u proseku između 3 i 4 panel diskusije. U skladu sa epidemiološkim merama i trenutnom situacijom u ugostiteljstvu, najposećeniji panel bio je “Industrija hrane i HoReCa sektor: danas i sutra”, koji je uživo pratilo 479 gledalaca.
“I pored trenutne situacije, bili smo odlučni u nameri da organizujemo ovu manifestaciju u čast svih proizvođača, da im omogućimo prostor da stvore nove poslovne prilike i steknu nova znanja i iskustva. Da smo u tome uspeli, govori broj gledalaca, proizvođača i poslovnih sastanaka koji su obeležili sajam. To nam govori da je organizacija ovakve vrste događaja u online formatu trenutna realnost”, izjavio je Miloš Pejčinović ispred Asocijacije za promociju srpske hrane.
U okviru online Expo zone svoje poslovanje i proizvode predstavilo je 90 proizvođača iz 5 zemalja, među kojima su Srbija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Severna Makedonija i Slovenija. U okviru B2B zone organizovano je 95 sastanaka, a na ovom polju posebno raduje regionalna saradnja sa projektom USAID „Economic Development, Governance and Enterprise Growth Project“ (EDGE) koji su animirali proizvođače visokokvalitetne hrane iz Severne Makedonije i Bosne i Hercegovine.
Događaj je organizovala Asocijacija za promociju srpske hrane uz podršku Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Republike Srbije i Privredne komore Srbije sa tendencijom da Srbiju uvrsti među lidere u industriji visokokvalitetne hrane u Jugoistočnoj Evropi. Sponzori ovogodišnjeg sajma bili su Smartchain projekat, Fun&Fit, Danubius, Mioni, Yuhor, Sunoko i Mona Plaza.
Izvor:/agrosmart.net
Komentari
Ostavi komentar
Слањем коментара се слажете са Правилима коришћења овог сајта.
Повезане вести
Pad ovogodišnjeg prinosa u voćarstvu zbog vremenskih uslova ne očekuje samo u Srbiji već i u Bugarskoj i Rumuniji
Svake godine u poljoprivredi se beleže velike štete od grada, kao elementarne nepogode. Sezona protivgradne odbrane počinje 15. aprila, traje do 15. oktobra. Poslednjih godina sve više se apeluje na poljoprivrednike da se ne oslanjaju samo na protivgradnu zaštitu, već da koriste protivgradne mreže, ali i osiguranje.
Prošle godine subvencije je koristilo više od 1.000 poljoprivednika na području Valjeva.
Cene jaja na pijacama širom Srbije u periodu od 31. marta do 6. aprila, dve nedelje pre Uskrsa, kretale su se od 10 dinara pa sve do 30 dinara.
Najhladnija destinacija je Besna Kobila sa 13 stepeni ispod nule, dok je na Kukavici temperatura vazduha pala na minus 11 stepeni, koliko je bila i na Kopaoniku.
Na punktovima se vrši ručno ili mašinsko prskanje vozila, što omogućava temeljnu dezinfekciju celokupnog transportnog sredstva.
Речник Народних Израза за Људске Особине и Карактере
Реч/Појам - Позната је чињеница да ће читалац бити спутан правим читљивим текстом на страници када гледа њен распоред. Поента коришћења чињеница да ће читалац бити спутан правим читљивим.
Речник израза за људске особине и карактере
Пратите наш портал
Временска прогноза
Курсна листа
Анкета