Online sajam Belgrade food show nadmašio sva očekivanja

Foto: Pixabay.com

Foto: Pixabay.com

Ovogodišnji i treći po redu međunarodni sajam i konferencija visokokvalitetne hrane Belgrade Food Show iako u online formatu, nadmašio je sva očekivanja.

Tri konferencijska dana obuhvatila su različite teme iz industrije hrane, kako proizvodnje, prodaje, oznaka kvaliteta, tako i novih puteva do tržišta, situacije u ugostiteljstvu, ali i situacije u industriji hrane u Evropi. Konferencijski deo ove godine pratilo je 1.172 gledaoca, koliko na prethodna dva događaja zajedno.

U okviru trodnevne online konferencije obrađeno je 10 veoma bitnih tema, u kojima je učestvovalo 37 panelista i predavača tokom više od 10 sati razgovora. Online panel diskusije, predavanja i intervjui imali su 4.313 pregleda, dok je svaki prijavljeni gledalac ispratio u proseku između 3 i 4 panel diskusije. U skladu sa epidemiološkim merama i trenutnom situacijom u ugostiteljstvu, najposećeniji panel bio je “Industrija hrane i HoReCa sektor: danas i sutra”, koji je uživo pratilo 479 gledalaca.

“I pored trenutne situacije, bili smo odlučni u nameri da organizujemo  ovu manifestaciju  u čast svih proizvođača, da im omogućimo prostor da stvore nove poslovne prilike i steknu nova znanja i iskustva. Da smo u tome uspeli, govori broj gledalaca, proizvođača i poslovnih sastanaka koji su obeležili sajam. To nam govori da je organizacija ovakve vrste događaja u online formatu trenutna realnost”, izjavio je Miloš Pejčinović ispred Asocijacije za promociju srpske hrane.

U okviru online Expo zone svoje poslovanje i proizvode predstavilo je 90 proizvođača iz 5 zemalja, među kojima su Srbija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Severna Makedonija i Slovenija. U okviru B2B zone organizovano je 95 sastanaka, a na ovom polju posebno raduje regionalna saradnja sa projektom USAID „Economic Development, Governance and Enterprise Growth Project“ (EDGE) koji su animirali proizvođače visokokvalitetne hrane iz Severne Makedonije i Bosne i Hercegovine.

Događaj je organizovala Asocijacija za promociju srpske hrane uz podršku Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Republike Srbije i Privredne komore Srbije sa tendencijom da Srbiju uvrsti među lidere u industriji visokokvalitetne hrane u Jugoistočnoj Evropi. Sponzori ovogodišnjeg sajma bili su Smartchain projekat, Fun&Fit, Danubius, Mioni, Yuhor, Sunoko i Mona Plaza.

Izvor:/agrosmart.net

Online sajam Belgrade food show nadmašio sva očekivanja

Komentari

Ostavi komentar

Слањем коментара се слажете са Правилима коришћења овог сајта.


Повезане вести

Božić se praznuje kao uspomena na dan rođenja Isusa Hrista. Kako je to praznik rađanja novog života, dece, očinstva i materinstva, Božić je ukrašen najlepšim verskim običajima.

Poljoprivrednici su u 2024. godini zabeležili smanjene proizvodne rezultate. Teška ekonomska godina uslovljena je pre svega lošim meteorološkim uslovima koji nisu išli na ruku proizvođačima. Najtoplije leto uticalo je na rod gotovo svih ratarskih kultura, ali i na proizvodnju voća.

Memorandum o saradnji u oblasti poljoprivrede između Srbije i Hondurasa potpisali su danas srpski ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Aleksandar Martinović i zamenik ministra spoljnih poslova Hondurasa Herardo Tores Selaja, kao ovlašćeni potpisnik.

Poljoprivrednici zahtevaju smenu celokupnog vrha Ministarstva poljoprivrede na čelu s ministrom Aleksandrom Martinovićem, skupštinskog Odbora za poljoprivredu na čelu s Marijanom Rističevićem i premijera Miloša Vučevića. Koje sve probleme imaju?

Za uvoz svinjskog mesa u Srbiju, u proteklih devet meseci, dnevno smo trošili 425.185 evra, odnosno ukupno 114,8 miliona evra – najviše u regionu

Poljoprivredna inspekcija izvršila je od 1. januara ove godine ukupno 3.090 kontrola u kojima nije pronađeno nijedno fiktivno gazdinstvo, kažu u Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede

Речник израза за људске особине и карактере

Временска прогноза

Курсна листа

Анкета